Gå til hovedinnhold

Ordinær generalforsamling Boligbyggelaget Nord 2022

I år avholder Bonord sin ordinære generalforsamling som følger:

Torsdag 12.mai 2022 kl. 1800, TUIL ARENA i Tromsø. I tillegg vil det være mulig for de delegerte å delta digitalt gjennom TEAMS.

Alle deltagere, både de som deltar fysisk og de som deltar digitalt, må i år registrere seg. Dette pga av avstemmingen som skjer digitalt både for de som deltar fysisk og de som er med på TEAMS. I forkant av møtet vil du få oversendt en lenke til selve TEAMSmøtet. Det er en enkel registrering og beskrivelse av hvordan gjennomføre denne ligger ved i sakspapirene.

Sakspapirer og årsmelding finner du her:

Bonord er svært opptatt av at flest mulig deltar på vår generalforsamling. Dette er svært viktig for bredden i vårt medlemsdemokrati. Vi håper derfor at deres boligselskap stiller med alle delegater som delegatordningen åpner for, og at du som er trukket ut blant medlemmene som ikke bor i et tilsluttet borettslag har mulighet til å delta!

Har du spørsmål knyttet til vår generalforsamling eller utfordringer med registreringen, så kan vårt kundesenter kontaktes på post@bonord.no eller 77 60 32 00.

Vennlig hilsen og vel møtt!

Kurt Figenschau
Adm.direktør